Wednesday, March 2, 2011

Ben Nasil Buyuk Adam Olacagim?

Gunlerdir kafamda bir cok sey var hayata dair. Gelecege dair.. ne yapmaliyim, dogru seyi mi yaptim, bundan sonra ne yapicam? ne yapsam mutlu olurum? mutlu olmak o kadar onemli mi? ben hayatta ne istiyorum? ne bekliyorum? Birde bu donem sadece A almak icin biraz eglencesine, belki biraz da bir sey ogreniriz diye Dilosla beraber Stress Management dersi almaya basladik ve herseyin ustune, kendi kendime isyanim yetmezmis gibi bir de o beni sorguladi... Ama bana birde kalip verdi....

http://www.franklincovey.com/msb/inspired/mission_statement_examples

Eger bu sayfaya girerseniz karsiniza kolaj gibi gozuken farkli resimler cikicak, bu resimlerden ilk bastaki yasli adama tiklarsaniz eger karsiniza bir video cikicak... IZLEYIN. hayatiniza katabileceginiz cok degerli 3 dakika... ve karsiniza cikabilicek en zor soru...

80. yas gunu partinizde insanlarin sizinle ilgili neler soylemesini isterdiniz?


Bu sorular, bu konular acilinca, kariyer meslek konulari da aciliyor, en yeni bastan... Gecen sene cok iyi cozum bulmustum. amaan bosver daha var diyordum... sonra kis gelip catinca bi karar vermek gerekti, basin dedim iyidir.. ama aklimin ucunda hep bir sorular... bi yandanda acaba muzik mi okusaydim diye de dusunmuyo degilim gercekten... neyse yapicak bir sey yok, ayrica politikayi da seviyorum gercekten diyerek erteliyordum ama bu gelismelerle son bir kac gundur dusunmeye basladim. Tabii insan ilk once icinde arayacak bazi cevaplari.. Franklin Convey'in videosu ve sorulari bir sekil verdi hayatima. Dogru soruyu sormayi, nereye bakmayi ogretti.. Sadece 3 dakika icinde... Eskiden bilgisizligimden sikayet ederdim, insan ne aradigini bilince daha kolay oluyormus... Ben daha cok kariyer uzerine soru sordugum icin bu cevaplari buluyorum, ama bu siteden alicaginiz bilgiler sadece sizin kendinizi tanimaniza yarar...

Ben sorularima hala tam bir cevap veremedim ama hala ariyorum...
Once bir videoyu izleyin, daha sonrasi sizi zaten site icinde yonlendirecek...

Butun bunlarda olurken buyrun fonda bu calsin, tabiiki...
http://www.youtube.com/watch?v=4kgqumwZB4c

Sevgilerle,

No comments:

Post a Comment